woensdag 17 juni 2015

Gelaatkunde houdt winnares Bianca de spiegel voor!

Het is al even geleden, maar de volgende gelaatkunde fans herinneren zich vast en zeker nog wel de gratis analyse die ik in maart heb verloot onder de volgers van mijn gelaatkunde facebook pagina, bij het bereiken van de 500 "vind-ik-leuks". (inmiddels zitten we al bijna bij de 600 !)

Bianca Deumers werd de gelukkige dame. Na wat heen en weer gemail en geschuif in onze agenda's nam Bianca afgelopen maandag de moeite om naar Helmond te reizen, zodat ik haar de gelaatkunde spiegel voor kon houden.

Geen blad voor de mond

Ik blijf het fantastisch vinden hoe snel je met behulp van de praktische mensenkennis, waar gelaatkunde en lichaamstaal een onderdeel vanuit maken, razend snel een juiste eerste indruk kan krijgen. Een karakteranalyse is een optelsom van lichamelijke vormen en structurenspel, waarbij het gezicht de boodschap die men naar de buitenwereld wil overbrengen laat zien. Zo werkte dat ook bij Bianca en terwijl ik haar binnenliet, had ik al een hele leuke indruk van deze open en spontaan ogende dame: ze zou zich zeker geen blad voor de mond gaan nemen :-)


Het consult was erg leuk en aangezien één van Bianca's kwaliteiten is dat ze verbaal heel kundig is, heb ik haar gevraagd of ze haar ervaring op schrift zou willen zetten, zodat jullie een keer de andere kant van de analyse kunnen zien: die van degene die het ondergaat. Hieronder lezen jullie haar ervaring met af en toe een verklarende noot van mij erbij.


De analyse bij Peggy

Een tijd geleden heb ik een gratis analyse gewonnen bij gelaatkunde Peggy Boetzkes. Veel over gehoord veel over gelezen en nu won ik zomaar een analyse! Wauw, helemaal te leuk!

En vandaag was het dan zover, ik ging naar Peggy. Aangekomen op plaats van bestemming twijfelde ik of het wel het juiste adres was. Er hing een ander bord bij de deur dan gedacht.
(Red: mijn man is sportverzorger/masseur ;-) Gewoon aanbellen en dan zien we wel. Meteen werd de deur open gedaan door een leuke enthousiaste vrouw. Ik voelde mezelf meteen op mijn gemak, dus dat is al een groot pluspunt. Op weg naar boven, lamp ging aan, stoel werd klaargezet en Peggy stak van wal. Geweldig om al deze dingen over jezelf te horen. Vooral ook erg prettig als datgene wat je voelt ook af te lezen is aan je gezicht. Maar ook te voelen aan vormen van je hoofd. Stiekem was ik ook wel opgelucht. Tot nu toe voelde de analyse goed.
En Peggy ging verder.

Hilarische termen heb ik gehoord. Relbulten! Deze zitten aan de achterzijde van je hoofd ter hoogte van je oren. 
Tenminste bij mij zijn ze goed aanwezig. Dit houd in dat ik een goede discussie niet uit de weg ga. Een slechte discussie overigens ook niet ;). Maar het klopt wel dat ik bewust soms olie op het vuur gooi. Niet om te pesten, maar ook om mensen aan het denken te zetten. Waarom doen we de dingen die we doen en kan het eventueel anders? Want ik ben van mening dat we nooit uitgeleerd zijn. Ik leer nog elke dag. Gelukkig maar! (Red: voor de frenologie kenner: de "relbult" is de "Peggy-aanse" naam voor de frenologische locatie die wordt geduid als "strijdlust". Strijdlust is letterlijk de lust om te strijden vanuit verdediging. Beleven van plezier aan opstandig zijn.)

Bianca
Mijn oren werden bekeken. Ook daar werd veel informatie uitgehaald. Wat klonk het herkenbaar. Gelukkig, want ik denk dat het vrij confronterend kan zijn als dat je nieuwe dingen over jezelf hoort die je niet herkent. 

Alles was bespreekbaar en ik kon vragen wat ik wilde. Peggy vertelde het allemaal op een prettige manier. Duidelijk, helder, hou ik van!
Al met al was het voornamelijk een feest van herkenning. Ik zeg feest, vooral omdat ik dit ook zo voelde. Ik heb vandaag weer inzichten gekregen dankzij Peggy. Ik kan hiermee aan de slag. En dat ga ik ook zeker doen.

Peggy, heel erg bedankt voor deze analyse. Ik vind het een eer dat ik deze van jou heb mogen ontvangen en ik voelde mij ontzettend op het gemak bij jou. Voor ieder die twijfelt om een analyse te doen? Niet twijfelen, gewoon doen! Het is ontzettend leerzaam.
Ik ben in ieder geval erg blij dat het gezicht wat ik laat zien, voornamelijk ook het gezicht is wat ik in de basis ben :)

Groetjes Bianca



Tot slot wil ik Bianca hartelijk bedanken voor haar komst en haar bijdrage aan mijn blog. Deze dame vol vuur heeft een heel goed beeld van wie ze zelf is en heeft haar aanwezige talenten bewust naar buiten kunnen en mogen uitdragen. Ze leeft naar haar basis wat maakt dat talenten de kans krijgen om zich te manifesteren. Niet zelden is dat hele andere koek en hebben mensen letterlijk ook twee gezichten, of eigenlijk...drie. Hoe dat zit lees je in een van mijn vorige blogs, die je HIER kan vinden.

Interesse in een consult? KLIK DAN HIER.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten